Morda ste razvili najboljši in najbolj napreden produkt, vendar to ni dovolj za uspeh na trgu. Način učinkovitega pristopa na trg vključno z dobro distribucijo je bolj pomemben kot produkt sam. Celo najboljše ideje propadejo, če niso učinkovito lansirane in pozicionirane na trgu. Znano je dejstvo, da več kot 80% novih izdelkov in kar 90% start-upov pogori že v svojem prvem letu.
Strategija prihoda na trg je v več korakih ustvarjen plan za uspešno lansiranje produkta na tržišču. Zajema vse kar moramo vedeti preden se lotimo prihoda na trg (strategija, taktika, izvedba) vključno z definiranje ciljne publike, marketinškega plana in okvirja prodajne strategije. Vsak projekt v katerem želimo pridobiti nove stranke potrebuje strategijo prihoda na trg. Pri tem lahko gre za različne scenarije:
1. start-up lansira svoj prvi produkt
2. uveljavljeno podjetje lansira novo ponudbo
3. re-lansiranje nadgrajenega produkta za pridobitev novih strank.
Strategija prihoda na trg je sestavljena iz naslednjih ključnih elementov: